12/08/2011

Αν σε πιέζει η μάνα σου να μάθεις να μαγειρεύεις...

Προσπαθώ να θυμηθώ τι ήξερα να μαγειρεύω στα 12 μου. Πατάτες, αυγά (ομελέτα,μάτι...στραπατσάδα), μακαρόνια, σνίτσελ, παστίτσιο, μουσακά, καρμπονάρα.......φιλέτο μόσχου με σάλτσα αντζούγιας (:O) και λαχανάκια βρυξελλών, ροζμπιφ με κοτόπουλο (:O:O), στρογγανώφ που αντί για μανιτάρια είχε αγγούρια (:O:O:O), ογκρατέν όλων των ειδών χωρίς τ'αυγά (:O:O:O:O), κις λορεν (έτσι τα λέμε εμείς) και άλλα πολλά. Χμμμμμμ δύο τινά έπρεπε να συμβούν: α. να παντρευτώ στα 14 και να χω και 3 παιδιά μέχρι σήμερα ή να δηλητηριάσω όλη μου την οικογένεια και μετά να αυτοκτονήσω. Αν είχε βγει τότε το Junior Master Chef η δικιά μου η μάνα θα με μάθαινε να μαγειρεύω εκτελώντας κατά γράμμα τις δυσκολότερες ασκήσεις ενόργανης - κοινώς θα έφτιαχνα το καλλιτεχνικό μου πιάτο (αριστούργημα, μοναδικός πίνακας φαγώσιμης ζωγραφικής, Μιχαήλ Άγγελος, Ελ Γκρέκο και μαλακίες? Εδώ το δικό μου το πιάτο θα κέρδιζε ΟΣΚΑΡ)....τώρα που έκλεισα την παρένθεση ξέχασα τι ήθελα να πω η μαλάκο.Α ναι θα έφτιαχνα το αριστουργηματικό μου πιάτο κάνοντας ανάποδες ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...
Είμαστε σοβαροί? Στα 10 με 12 ούτε να ζωγραφίσουμε καλά καλά δεν μπορούμε ακόμα. Έχουν υπάρξει ταλέντα ρε γαμώτο, ΝΑΙ έχουν υπάρξει, στα μαθηματικά, στη φυσική, σε διάφορες επιστήμες, ταλέντα στη ζωγραφική και τη μουσική, παιδιά πανέξυπνα ομολογουμένως και σίγουρα υπάρχουν και τέτοια ταλέντα στην μαγειρική ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΣΤΟ MASTER CHEF ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ? ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: